Thursday, February 7, 2008

Més val tard que mai... diuen

Amb un mes de retard comencem el blog que vam prometre a amics i familiars abans de marxar, qui ens conegui bé suposo que no esperava que anéssim puntuals...de costa a costa ja esta aquí !!!

Convidades d'honor a la cabina del comandant!
-Barcelona-Amman-

En un mes i pico ens han passat moltíssimes coses, hem conegut molta gent pel camí i hem estat a dos països tan diferents, com Jordania i la India.
Posar-se al dia doncs no és fàcil així que a partir d'ara prometem anar actualitzant més sovint!

Volant al desert vermell de Wadi Rumm, Jordania.

6.am, good morning Wadi Rum

Aquest mes hem vist que podem viatjar les dues juntes sense perdre trens, coses i tirar-nos les motxilles pel cap (ja que molt més no tenim...) podem estar fins a 4 dies sense dutxar-nos, i anar recombinant la roba que hi ha dies que sembla que camina sola.
Una dada curiosa és que no hem perdut res en tot aquest temps, increïble...

Jerulasem hotel a Aqaba, dir-li hotel és molt optimista...

Així fent un resum ràpid i per qui no estigui situat, vam sortir de Barna el 3 de gener, primer destí Jordania, deu dies més tard vam agafar l'avió més divertit que hem agafat mai i vam aterrissar a Dehli on el Pau ens esperaba a la que seria la nostra casa temporal a Dehli, casa el Dani, que tot just s'acababa d'instalar aquí. A Dehli vam resposar les forces i vam sortir de tour per la India: Jodhpur, Jaisalmer i Goa. De Goa vam tornar a saltar a Dehli per anar al holy Ganges; Varanassi de tornada una visita ràpida al Taj Mahal i avui i desde la "nostra" casa de Delhi ens preparem ja per marxar cap a Bangkok entre nervioses i tristes per deixar la India.

Jumping Goa

I entre tot aquest temps i destins hem vist dos deserts, ens hem banyat (congelat) al mar mort, ens hem perdut per la inmensitat de Petra, hem agafat trens, autobusos, rickshows... ens hem enfadat (sobretot amb taxistes...) i ens han estafat,ens hem rigut de nosaltres, amb els indis i dels indis, ens hem fet la idea de que vol dir holy, i hem flipat amb els deus indis i amb lo diferents que poden ser les religions i la seva manera de viure, hem trepitjat caques de vaca (a una mitjana de quatre al dia nosaltres, i una mitjana d,unes 10 el pau...jajaj!) i em sentit la por de morir en un bus a la India, horrible!

Autoretrat al bus de Panaji, India.

Seguim rodant cap a l'est i esperem ja deixar enrere l'hivern d'una vegada per totes (entre dutxes fredes i trens hem passat molt fred!)
Seguim fent fotos i escribint els nostres diaris, agafant el millor de cada lloc, emocionant-nos i enriquint-nos, seguim somiant despertes.

5 comments:

Mar i Clara said...

holahola, provant provant...

cris said...

oooohh!!!
meu fet emocionar i tot, i mes am lu sensiblona que estic ultimement.
pero eu de penjar mes fotos!vvaaa :D
molts ptonets per ls germanetes

ppuigg said...

Mooooltes felicitaaats!! lailolaaailololaaa..!!

Regalat moltes coses q des daqui no hi arribem. Mira, pots comencar per un massatge thailandes (grrr..), seguir per un curs d massatges thai (mmm..) i un de cuina (slurps!), un viatge a birmania (waaaw!), unes excursions (ooohh!) i .. un ciber-peto mol gran (MUACKS!)!!

joan i montse said...

Nines, estem impacients de veure l'ampliació del blog i sobre tot les fotoooos!!! Petooons dels vostres pares.

N. Guiu said...

Guapes !!! quina enveja ! em sembla que tots voldríem ser allà amb vosaltres. Buf! quins records amb fotos i text de Tailandia, jo també vull uns bons pad tai i aquells mangos ! ... MUAAAAAAAA i "ko pun khaa" pel blog