Sunday, June 22, 2008

Neurones viatgeres

Buenos aires ha suposat per a mi un paron i vuelta a empezar. Crec que es una projecció a petita escala del que em passara quan arribi a Barcelona. El meu cap viatja a la velocitat de la llum i passa d,asia a Barcelona, se,n torna a sydney i aterra de nou a la realitat Argentina. Recorda i planifica mentre esta vivint més coses noves i d,aquesta manera els dies són més que intensos. Es una sensació ben extranya, no em puc concentrar en un llibre perque el meu cap torna a viatjar abans d,haver arribat a les dos pagines. En les converses colectives a vegades no me n,adono que ja no hi soc fins que algú em diu: Clara? donde estas?





També sovint penso com explicare el meu viatge quan arribi a Barcelona perquè ara mateix no sabria ni per on començar, ja sortirà.

Continuo sent la mateixa eh? nomes que una mica mes pajara! jjajaaja nomes una miiiiica!


No comments: