Friday, June 27, 2008

Los Planetas, un buen día.


Un buen día és el titol de la ÚNICA cançó que ha fet somriure al cantant de Los Planetas.

Qui em conegui sap que és un dels meus grups preferits, doncs bé, avui han fet el seu primer concert a sud amèrica, aquí a Buenos Aires, i ha estat també el primer que he pogut presenciar.
Jo sabia que en concert no eren la festa, això m,havien dit, però d,aqui a notar les ganes profundes de visitar el llit del cantant pensava que hi aniria un troç la veritat...
Reconec però que sentir les cançons que més m,agraden en directe m,ha emocionat no diré que no, però pel pròxim concert que algú els hi doni colacao! energia i alegria pa,l cuerpo planetas!
Dilluns faré camí cap a El Calafate, de visita al Perito Moreno!

2 comments:

Unknown said...

Uola Clara!
Ja explicaràs què tal el Perito, sobretot si fa molta rasca!!!. Jo tinc pensat anar-hi en ple hivern: AGOST.

Per cert,jo no he volgut anar mai a un concert dels Planetes per no sortir amb cara de pffff. I si van tocar moltes de l'ultim disc, apaga i vámonos.

David.

Mar i Clara said...

"Ganes profundes de visitar el llit del cantant?" ajaaaa, q golfi jejjejej
Si esta clar, ja ho sabiem tots q los planetas no son l'alegria de la huerta jejejje e lo q hay my friend!a mi em va passar el mateix, el tio havia sortit d festa a muerte el dia abans, i no era persona...

disfruta del perito moreno menina.
Love you!

Mar