Sunday, March 23, 2008

Happyyyy, Tailand, happyyyy

Myanmar is over i nosaltres tornem cap a Bangkok, la capital asiatica ultra fashion, pero nomes de pas, aquest cop ho hem fet be i tenim tren per anar cap al sud, concretament a Koh Tao, una illa del tamany de formentera amb platges paradisiaques i encara no molt explotada turisticament, tot arribara...

Alla demostrem el que hem apres amb els nostres amics israelis passem la nostra primera proba amb molt bona nota, conseguim regatejar a un molt bon preu la nostra estada a la illa que al final s,acaba allargant mes del que pensavem. Ens tirem a la piscina i...les fotos expliquen la resta... nomes dir que estavem cagades el primer dia i que l,ultim vam disfrutar moltissim, es una experiencia que no es pot explicar lo de respirar sota l,aigua i veure tots els coralls i peixos i bitxos marins, i mira q no hem estat mai fans de thalassa pero no ens n,arrpentim gens d,haver-ho fet! Al contrari!

I del fons mari a la full moon party, aixi que el dia abans de la festa anem cap a Koh Pha-Ngan i contra tota previsio trobem un bungalow, a primera linia de mar i barato, aixo si, a l,altra punta de la illa, tot i que ja ens sembla be estar lluny del follon. Com ja es tradicio lloguem una motito i ens anem a perdre per la illa entre boscos de palmeres, carreteres amb forats i platges amb sorra blanca i cocoteros. I la bellesa tropical no treu que estigui ple de bitxos i el nostre fantastic bungalow de bamboo super mono per suposat no n,es una exepcio. A la nit patim l,atac de cucaracha de mig pam que corre pel nostre llit. I tardem exactament una hora per treure-la de casa. Despres de la experiencia posem la mosquitera i ens atrinxerem al llit intentant dormir, fent com que a nosaltres les super-cucaraches no ens fan fastic, que va...

I arriba el gran dia, el dia que els cents, mils de teenegers ( i no tant teenegers) de totes les parts del mon porten tot el mes esperant, la full moon ja esta aqui i vindria a ser una especie de lloret tropical i disfressat de hippy-trendy party, tot plegat massa gente guapa i estupenda... De fet res que no sapiguessim... pero s,havia de veure!

La full moon per decepcionant i comercial no mereix mes comentaris (Nomes un, se li podria dir la festa del turisme de l,hamburguesa, es bastant descriptiu). Aixi que passem pagina i decidim canviar de costa i anar cap a l,oest amb les nostres noves amiguetes noruegues, que pq no dir-ho sosegen una mica...

Total que acabem a la provincia de Krabi, una zona mes aviat de backpackers i un dels millors llocs del mon per fer escalada. I comencem la nostra estada visitant el monkey temple, al qual s,hi arriba pujant 1250 escales empinades, crec que mai haviem suat tant com avui! Pero be no ens queixarem perque el buda gegant i les vistes valien molt la pena.

Dema cap a Railay, una petita illeta a prop de Koh Phi Phi, sembla ser el paradis encara no explotat, a veure si es veritat....

I si senyors Thailand es happy i facil, i com a viatger no tens res de que preocupar-te, al paradis del turisme tot es possible.

Haaapppyyy Thailaaand hhaaappyyy!

1 comment:

mia said...

uoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
Acabo de confirmar que no és possible morir d'enveja... em sembla que segueixo respirant!!! :P
Acabo de llegir-me tots els posts (no sé perquè però el blog no se m'obria des del primer post...) i estic vibrant!!!!
Me n'alegro moltíssim de veure que esteu disfrutant i aprofitant tantíssim aquest regal d'experiència.